Waaraan moet ik denken bij een Loyaliteits App?
Een App met daarin een spaarkaart, kraskaart of coupon actie. Die kunnen altijd tijdelijk in een App gebruikt worden om een marketing campagne te voeren. Ook kun je het omdraaien en echt voor een krasactie App© kiezen.
Wat is een krasactie App©?
De krasactie App© is een volledige App met alle informatie over je bedrijf en het laatste nieuws. Daarin geïntegreerd een digitale kraskaart.
Mensen vinden krassen leuk. Het resultaat is dat ze trouw elke keer een nieuwe poging doen om te winnen.
De kracht van de krasactie
- Persoonlijker contact met je klanten
- Meer omzet
- Sneller resultaat
De krasactie is een marketing tool om in een korte tijd meer klanten naar je toe te trekken en elke dag onder de aandacht te komen.


Hoe werkt een krasactie?
De digitale kraskaart werkt hetzelfde als een papieren kaart, je wrijft de grijze vakjes weg zodat de plaatjes eronder verschijnen. Nadat alle vakjes weg gewreven zijn, verschijnt er een nieuwe digitale kaart met de uitslag.
Gefeliciteerd! U heeft een prijs gewonnen
of Helaas…….. Probeer het morgen nog een keer
De Lay-out en teksten worden apart ontworpen en kunnen naar eigen inzicht gekozen worden.
Het aantal krasvlakken van 1 vlak tot maximaal 9.
- De klant ontvangt direct een mail
- Versterking van het vertrouwen van de klant in je bedrijf. Eerlijk winnen of verliezen.
- De computer kiest random winnaars en verliezers.
- De geautomatiseerde mail bied de mogelijkheid om nog een extra aanbod te doen of je bedrijf te promoten.
Hoe verloopt het krassen?
Voor deelname aan de krasactie vult de klant eerst zijn gegevens in.
Meest gebruikelijk is de naam en email adres.
Hoe vaak en welke mensen mee mogen doen aan de actie, kan van te voren worden afgestemd.
- Elke dag: om de 24 uur
- Zonder tijdslimiet: Onbeperkt krassen
- Met een code: Selectief laten deelnemen
De Krasactie kan getest worden door met je smartphone deze link te gebruiken http://eu1.webapp.to/333. Wil je de App met een icoontje op je telefoon, voeg de link toe aan je toegangsscherm. (Dit werkt alleen op een smartphone, niet op je pc)



Resultaten Krasactie
- Mensen krassen trouw elke dag wat een vaste gewoonte gaat worden
- Na het krassen worden ook andere pagina’s bekeken
- Ze worden fan van je
- Klanten nemen eerder actie en kopen meer
- Zichtbare bereikbaarheid en inzicht in zowel Nederland als wereldwijd.

Enkele reacties van enthousiaste klanten:
“Kei leuke actie het eerste wat ik s’ochtends deed was krassen helaas ben ik dan fanatiek en papa minder maar ja dat wint papa weer wel wat maar wel een leuke actie”
“Super actie !! Altijd leuk om iets te winnen”
“Super actie familie krassen!! altijd leuk iedere ochtend krassen. En wel makkelijk electronisch krassen, dat geeft niet zo’n zooitje als het krassen bij de Jumbo”
“Niks gewonnen maar super actie! Ik moest mijn zoontje beloven nog niet te krassen want dat wilde hij elke keer na school doen”
“Leuke actie ! Helaas niets gewonnen. Volgende keer beter”
“Leuke kras actie heb helaas niks gewonnen maar dit soort acties onderscheid jullie wel van de rest.”


