
- april 17, 2016
MST Tegelwerken wilde van de uren briefjes af. Het was onoverzichtelijk en dubbel werk, personeel schrijft de uren op briefjes, What’s app, mail, bellen en dat moest weer extra worden ingevoerd. Dit betekende uitstel van facturering.
Ook kwam telkens de vraag: Wat hebben we aan materiaal verbruikt? Vele telefoontjes over en weer, ook over de adressen van de klanten, want waar moeten we naar toe? Sta je daar bij de klant aan een gesloten deur of moest er iets anders met de klant worden besproken, geen telefoonnummer van de klant om te bellen?
Hoe krijgt iedereen handig de juiste informatie en besparen we tijd en irritatie?
WebApp Vision ontwikkelde een uren registratie App.
Via de App kom je in een scherm met het klantenoverzicht, met bij elke klant de adresgegevens, telefoonnummer en met 1 druk op een button start meteen de navigatie. Het personeel hoeft niet meer te zoeken naar het adres en kan meteen op pad gaan. De klant kan gebeld worden indien nodig en het personeel vult de uren en materiaalverbruik in. Ook kunnen er foto’s van de werkzaamheden en aanvullende informatie worden geupload. Dit staat meteen geregistreerd in het CMS systeem en kan gemeld worden dmv een email.
Door automatisering heb je meteen alle gegevens ter beschikking en rolt de factuur eruit. Ook kan het personeel in de App zien waar ze naar toe moeten en direct naar de werkplek toe navigeren. Hiermee besparen ze veel tijd en irritatie. Buiten de urenregistratie kan de App ook gebruikt worden om snel en makkelijk mooie fotogalleries aan nieuwe klanten te tonen bij het binnenhalen van nieuwe opdrachten.
Je moet inloggen om een reactie te plaatsen.